Yegor Perevérzev condueix un Kamaz. El nen va aprendre a conduir al costat del seu pare,que l'ha criat i cuidat les 24 hores del dia després que la seva dona va morir quan el petit Yegor no havia complert encara els 6 mesos. Anatoly Perevérzev, pare del menor, treballa com a professor en una autoescola local. Allí Yegor apren a llegir utilitzant el manual de circulació que utilizen els aspirants a conductors i, de pas, aprofita el temps fent pràctiques amb el camió amb el que ensenya el seu pare. El nen té una facilitat espectacular per manejar el volant i ha assimilat perfectament la part teòrica del funcionament dels pedals i la resta de comandaments dels vehicle. Tan curiós com perillós. enllaç : http://www.planetacurioso.com/2013/01/31/nino-ruso-de-6-anos-al-volate-video/#more-26053
Els treballadors de les autopistes tindran el grau d'autoritat temporal i podran exercir-lo davant l'absència dels agent públics competents. La seva versió dels fets tindrà valor probatori davant les denuncies. El Govern els ha donat caràcter d'autoritat temporal per tal d'evitar el no pagament dels serveis de peatge. Segons l'organització Automovilistas Europeos Asociados (AEA), aquesta competència està inclosa en una modificació de la Ley de Seguridad Vial y de la Ley de Construcción, Conservación y Explotación de las autopistas, publicada el passat 28 de desembre.
Entrevista a la revista Tráfico y Seguridad Vial del pilot català Marc Màrquez. Marc Márquez (Cervera, 17 de febrer de 1993) ha estat el nostre pilot més jove en guanyar un Mundial de 125cc. Encara no té el carnet necessari per conduir motos, però sí el de turismes. Considera que una bona educació vial, no distreure's, no beure, no còrrer i estar atent a la via són els pilars d'una conducció segura. Fóra dels circuits, condueix un Renault Clio Sport, amb el que assegura que pren totes les precaucions possibles, com estar sempre molt atent a la via i als altres conductors, perquè sempre pot sorgir algun imprevist o una maniobra inesperada, així com tenir sempre els ulls ben oberts i intentar preveure el que et puguis trobar per deixar un marge de seguretat. Afirma que no s'ha de conduir si s'ha begut, ja que disminueix molt la capacitat de reacció i d'anticipació. També té clar que qualsevol distracció a la carretera, com ara manipular el GPS o la ràdio