Yegor Perevérzev condueix un Kamaz. El nen va aprendre a conduir al costat del seu pare,que l'ha criat i cuidat les 24 hores del dia després que la seva dona va morir quan el petit Yegor no havia complert encara els 6 mesos. Anatoly Perevérzev, pare del menor, treballa com a professor en una autoescola local. Allí Yegor apren a llegir utilitzant el manual de circulació que utilizen els aspirants a conductors i, de pas, aprofita el temps fent pràctiques amb el camió amb el que ensenya el seu pare. El nen té una facilitat espectacular per manejar el volant i ha assimilat perfectament la part teòrica del funcionament dels pedals i la resta de comandaments dels vehicle. Tan curiós com perillós. enllaç : http://www.planetacurioso.com/2013/01/31/nino-ruso-de-6-anos-al-volate-video/#more-26053
Entrevista a la revista Tráfico y Seguridad Vial del pilot català Marc Màrquez. Marc Márquez (Cervera, 17 de febrer de 1993) ha estat el nostre pilot més jove en guanyar un Mundial de 125cc. Encara no té el carnet necessari per conduir motos, però sí el de turismes. Considera que una bona educació vial, no distreure's, no beure, no còrrer i estar atent a la via són els pilars d'una conducció segura. Fóra dels circuits, condueix un Renault Clio Sport, amb el que assegura que pren totes les precaucions possibles, com estar sempre molt atent a la via i als altres conductors, perquè sempre pot sorgir algun imprevist o una maniobra inesperada, així com tenir sempre els ulls ben oberts i intentar preveure el que et puguis trobar per deixar un marge de seguretat. Afirma que no s'ha de conduir si s'ha begut, ja que disminueix molt la capacitat de reacció i d'anticipació. També té clar que qualsevol distracció a la carretera, com ara manipular el GPS o la ràdio
Un nou carnet de conduir únic per a tota la Unió Europea ha entrat en vigor el passat dissabte 19 de gener amb l'objectiu d'unir criteris d'expedició, reduir a 1 els més de 100 formats diferents que existeixen actualment a la UE i evitar les possibilitats de frau de conductors en Estats membres diferents del propi. Es tracta d'un permís plastificat de la mida d'una targeta de crèdit, molt similar a l'actual model espanyol, que ha d'incloure a l'anvers les dades personals del titular i al revers, les categories del vehicle que està autoritzat a conduir el titular. Anvers del nou carnet de conduir europeu. Revers del nou carnet de conduir europeu El carnet únic facilitarà el control per part de les autoritats de cada país i ajudarà a evitar el frau perquè compta amb dispositius de seguretat que el fan "impossible de falsificar" i el col.loquen en un sistema europeu de control de dades. Amb el reforç de la seguretat
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada